Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Jos in de VS
Jos in de VS
Publicité
Jos in de VS
Archives
11 octobre 2006

Op naar californië

Gisteren heb ik pap en opa opgehaald van het vliegveld. Na de lange vliegreis zijn ze vlug hun bed ingedoken.
Vanochtend hebben we vroeg ontbeten, bij het hotel, en daarna heb ik ze een rondleiding gegeven van de campus en m'n kamer laten zien. Ze vonden het allebei wel erg groot (campus, niet m'n kamer). Hier zitten ze voor het Economie-gebouw (waar ik meestal les heb):

AZ2_006

Omdat het toch ook wel weer een graadje of 30 buiten is en de mannen dat niet zo gewend zijn, en vanwege de jetlag, liggen ze nu weer even te tukken.
Straks gaan we rustig nog even wat eten, misschien nog wat rondkijken en dan richting het vliegveld, want we vliegen om 7 uur naar Los Angeles. Daar ontmoeten we Lane, en die heeft vanaf dat punt de leiding. Ik geloof dat we eerst naar Oxnard gaan, en dan richting Arcata. Zondag gaan we in ieder geval naar de 49'ers (American Football in San Francisco).
Maandagavond vlieg ik weer terug naar Tucson, zodat ik dinsdag weer in de collegebanken kan zitten. Pap en opa vliegen woensdag weer terug vanuit Arcata.
Ik ga veel foto's maken en zal ze volgende week op internet zetten.
Groetjes,

Jos

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Het is nu volgende dus waar blijven de fotos :P Beetje leuk gehad, beetje gezond eten gevoerd gekregen? :P Mzzzl jus
O
Jos,<br /> <br /> Doe je vader en Jacob de groeten vanuit Nieuw Vennep.
Publicité